פינצ'ר ננסי


סוג:
 לוויה, עם נטייה למשפחת הטריירים – משם פותח.

מקור בעולם:
 גרמניה.

אורך חיים ממוצע:
 13-14 שנים.

גובה:
 20-30 ס"מ.

משקל:
 4-6 ק"ג.

סוג 
פרווה:
חלקה, קשה, קצרה, צמודה לגוף.

תכונות פיזיולוגיות:
אוזניים זקופות או חצי שמוטות, רגליים דקות.

אופי טיפוסי:
אנרגטי, אוהב לשחק, מסתדר עם חיות מחמד אחרות, נבון, שומר על בעליו,  מוצאו מהטרייר ולכן מנסה "לצוד" בכל עת שמתאפשר לו, לא רואה את עצמו ככלב קטן ולכן יקרא תיגר על כל דבר כולל כלבים גדולים.

אילוף פינצ'ר ננסי:
הפינצ'ר לומד מהר מאוד, ומומלץ להתחיל את האילוף בגיל צעיר. בתהליך האילוף יש לתת את הדגש לצמצום כמות הנביחות בבית (כמובן שלא ניתן להכחיד אותם לחלוטין). בעוד שתהליך האילוף של הפינצ'ר הוא יחסית קל, השמירה על רמה גבוהה של משמעת די קשה משום שיש להם אופי מאוד עצמאי ודעתן. אך גם אם הגזע לעיתים לא ממושמע רמת האינטליגנציה שלו די גבוהה כך שניתן ללמד אותו כמעט כל דבר… כמעט, חוץ מלהפסיק לנבוח.
לפרטים נוספים על תוכניות אילוף כלבים מגזע פינצ'ר ננסי התקשרו עכשיו: 052-690-77-73.

טיפול מיוחד:

דרושה גינה (מתוחמת) / התעמלות רבה קבועה כדי להוציא מרץ- טיולים יומיומיים לא יספיקו אך יתכן שחצר ציבורית עם כלבים כן. מזג אוויר חם. יש למנוע נגישות לחפצים קטנים שיכולים לחנוק אותו, טריטוריאלי מאוד ולכן נדרש לספק מקום משלו. חש נטייה ברורה לקפוץ על מיטת הבעלים.

בעיות בריאות:
נטייה להשמנה בעת האכלה לא נכונה.

בעלים:

מתאים ל: משפחה, ילדים (תחת השגחה), התראה.
לא מתאים ל: מחייה מחוץ לבית, אינסטינקט השמירה/התראה הטבעית שלהם מתבטא בנביחות רבות בלתי פוסקות שיכולות להוות מטרד לשכנים.

כללי:
 פינצ'ר בגרמנית = נשכן. במקור נועד לצוד מכרסמים.

תגובה אחת

  1. […] בארץ גילו את נפלאות יכולתיו ותכונותיו הגנטיות של הפינצ'ר ונעזרים בהם בשביל להתחמק מהחוק. לפינצ'ר יכולות התראה […]

התגובות סגורות.